zaterdag 3 november 2012

Review Action baked eyeshadow (donkere huid)

I love.... Action!

Vandaag besloot ik maar weer even een rondje Action te doen, één van mijn favoriete budgetwinkels waar je echt bijna alles kan kopen!
De leukste afdeling bewaar ik voor het laatst: de makeup! Het huismerk van de Action heet Max en het aanbod is ruim. Vandaag heb ik het volgende meegenomen:
Max baked eyeshadow in de tinten Zwart-Beige en Bruin-Beige.

 
 
 
Opvallend is als eerste de verpakking: de eyeshadow zit in een mooi plastic doosje en deze is vervolgens weer verpakt in een doosje, dit maakt het volgens mij moeilijker om te testen in de winkel en is dus hygiënischer.
                                               

 
 
Ten tweede vind ik de kleurenpalletjes mooi op elkaar afgestemd. Minder vind ik de applicator die erbij zit, hij is te klein en de eyeshadow pakt niet goed. Het beste kan je een setje apllicators kopen, bij bijvoorbeeld de Hema.

Nu heb ik zelf een donkere huid en kan dus de swatches alleen tonen op een donkere huid.
Zoals je hieronder kunt zien ziet dit er zo uit: 1 foto met flits en de ander zonder flits.





Conclusie: ik ben meer tevreden over het palletje met de kleuren Zwart-Beige dan over de Bruin-Beige. De onderste foto heb ik ook met flits genomen, maar dit scheelt namelijk niet veel.
Ik zou dus zeker de Zwart-Beige nog een keer aanschaffen en voor de prijs kan je het ook niet laten (1,29 euro).

Hebben jullie een favoriete (budget) eyeshadow?

Xx Nicky



Geen opmerkingen:

Een reactie posten